انجام پروژه های دانشجویی معماری

انجام پروژه دانشجویی معماری

موسسه هلپ تز با توجه به همکاری با اساتید دانشگاهی معماری و فارغ التحصیلان دکتری در زمینه مشاوره پروژه دانشجویی و انجام پروژه دانشجویی معماری در تمام مقاطع تحصیلی و گرایش های معماری آماده ارائه خدمات میباشد . توصیه میشود دانشجویانی که تمایل به دریافت خدمات پروژه دانشجویی معماری از هلپ تز را دارند در وحله اول با رجوع به صفحه ثبت سفارش و پرکردن آنها قدام کرده و منتظر تماس کارشناسان موسسه بمانند .

دپارتمان تخصصی انجام پروژه دانشجویی های گروه معماری هلپ تز

موسسه هلپ تز از اواسط سال ۱۳۸۹ و با تلاش جمعی از برترین های چند رشته دانشگاهی بنیانگذاری شد . دپارتمان انجام پروژه دانشجویی معماری هلپ تز از سال ۹۱ و بر اساس درخواست های مکرری که در این حوزه دریافت میشد تشکیل گردیده و از بدو امر با جذب تنی چند از فارغ التحصیلان و دانشجویان مقطع دکتری معماری همواره درصدد ارائه خدمات مناسب و انجام پروژه دانشجویی معماری در درجه های کیفی بالا را داشته است.

تعداد پروژه دانشجویی های معماری انجام شده

موسسه هلپ تز تا کنون بصورت مستقیم به ۶۲۳ دانشجوی رشته معماری در زمینه انجام پروژه دانشجویی یاری رسانده است . و به دانشجویان متعددی هم مشاوره رایگان انتخاب موضوع ارائه نموده است .

سفارش انجام پروژه دانشجویی معماری

از کلیه مراجعه کننده های موسسه تقاضا میشود جهت تسریع در انجام درخواست ها و سفارشاتشان بصورت کامل و با حوصله اقدام به تکمیل فرم زیر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانند . برای تسریع در روند بررسی حتما با حوصله بیشتری فرم را تکمیل کنید . لطفا

22 Apr 2019