نمونه سوالات و منابع آزمون مرحله اول تا چهارم ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند

آزمون مرحله اول تا چهارم دوره ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند

بروزترین و کاملترین مجموعه محتوا ( منابع آزمون ) و نمونه سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند را برای شما تدارک دیده ایم , با نزدیک شده به آزمون مرحله اول دوره ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش و در راستای کمک به افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند و قرار است از 22 تا 24 فروردین ماه در آزمون مرحله اول شرکت کنند سایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران زمین اقدام به تهیه بسته بسیار کاملی کرده است

این مجموعه حاوی منابع آزمون ضمن خدمت تربیت فرزند , نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند برای آزمون مرحله اول تا چهارم , بازخورد فیلم ها , تحلیل محتوای منتشر شده و برجسته کردن قسمت های بالقوه برای طرح سوال و... کرده است که شما همینک میتوانید برای مشاهده اطلاعات کاملتر و دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده روی دکمه زیر کلیک کرده و این بسته را دانلود نمایید.

همینک میتوانید برای دانلود این مجموعه کامل و بروزشونده سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت روی دکمه زیر کلیک کنید.

سوالات آزمون ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت

توجه داشته باشید که این فایل هم حاوی نمونه سوالات و منابع آزمون منتشر شده تا زمان دانلود سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند میباشد و هم حاوی لینک های دانلود موارد بروزرسانی و سوالات آزمون واقعی در روز ازمون .. بنابراین اصلا مهم نیست شما چه زمانی این بسته را دانلود کنید .. تا پایان آزمون مرحله نهایی شیوه های تربیت فرزند و پایان آزمون های جبرانی آن سوالات و منابع آن را دریافت خواهید کرد.

 

سوالات آزمون مرحله اول

سوالات آزمون دوم شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده

نمونه سوالات و منابع آزمون سوم ضمن خدمت تربیت فرزند

سوالات و منابع کامل برای آزمون نهایی شیوه های نوین تربیت فرزند + سوالات آزمون های جبرانی 4 مرحله

 

مشخصات بسته دانلودی حاوی نمونه سوالات دوره ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت

بصورت کلی این بسته دانلودی قبل از آزمون مرحله صرفا حاوی نمونه سوالات و منابع ازمون ( محتوای متنی جلسات ) میباشد که بلافاصله بعد از شروع زمان آزمون سوالات واقعی آزمون تربیت فرزند مرحله در روز های 22 فروردین , 23 فروردین و 24 فرودین جداگانه استخراج شده و به بسته دانلودی اضافه خواهد شد.

این بسته صرفا مختص آزمون اول شیوه های نوین تربیت نمیباشد بلکه کلیه مراحل 4 گانه آزمون و همه محتوا های منتشر شده جلسات و نمونه سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند را شامل میشود.

هم اکنون که در مرحله اول آزمون هستیم مشخصات بسته دانلودی به شرح ذیل میباشد.

محتویات قابل دانلود:

بیش از 340 نمونه سوال استخراج شده از فیلم های مربوط به آزمون اول

محتوای متنی جلسات دوم , سوم و چهارم برای آزمون اول

فایل حاوی لینک های دانلودی سوالات جدید و واقعی مرحله اول در روزهای آزمون

فایل حاوی لینک های دریافت بروزرسانی سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند

فایل تحلیل محتوا و برجسته سازی نکات کلیدی و موارد بالقوه برای طرح سوال

نحوه بروزرسانی سوالات شیوه های نوین تربیت فرزند

شما هر زمانی که فایل بسته سوالات را دریافت کنید در کنار فایل منابع و سوالات شیوه های نوین تربیت فرزند یک فایل حاوی لینک های دریافت بروزرسانی ها را هم دریافت میکنید. بروزرسانی ها و موارد اضافه شده روزانه را میتوانید با کلیک روی لینک های بروزرسانی هر زمان بخواهید دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهیــــد.

در صورت دانلود آیا به سوالات آزمون واقعی روزهای آتی دسترسی خواهیم داشت ؟

جواب این سوال بله است .. سیستمی کهطراحی شده به گونه ای است که از قبل آدرس هایی بصورت پیشفرض برای دانلود سوالات واقعی آزمون های مرحله اول , مرحله دوم و مرحله سوم و آزمون نهایی ایجاد شده است و در داخل فایل دانلودی این آدرس ها و روز و ساعت دانلود  بصورت کامل توضیح داده شده است و فقط کافی است در روزها و ساعات تعیین شده روی لینک های دانلودی که دریافت کرده اید کلیک کنید تا سوالات جدید را دریافت نمایید.

همینک میتوانید برای دانلود این مجموعه کامل و بروزشونده سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت روی دکمه زیر کلیک کنید.

10 Apr 2019